äntligen hemma!

hej och  förlåt för dåligt   bloggande idag ,  Men ni  vet ju  att  jag inte va hemma och  hade tid :)
Vi  hade det jätte skoj  och  mysigt  oss farmor och  farfar  lekte med morris och  gjorde läxor och  åt :)
Sen så  körde farfar mig och  Agnes till  träningen  ,  fast  vi var där kvart  över 6  när träningen började 7 :( så vi fick  gå hem  till  louise där cicci  senare kom  så  vi  satt  och  prata och sånt:)
Tränigen  var SJUKT jobbig :O är helt död nu ...
kom  hem  halv nio och  sprang typ in  i  duschen och  nu  sitter jag  här ska nog stänga av nu ;)
så  vi hörs imorgon puss ;*

har min  lillebrors mobil  eftersom min  dampar sönder :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0