avramling ...

idag va det hoppning på  stina ,  Gick  inte så jätte bra ,  hon stanna väldigt mycket ! och  va inte alls på  humör för att  hoppa ,  Så  hände det som  jag inte ville skulle hända ..   vi skulle hoppa en  oxer hon  stanna två gånger  och  vägra att  hoppa så skulle jag hoppa det  en trejde gång, DÅ TVÄR  stannar hon  helt så  jag flyger av landar på  min  axel  och knät ,  så  rulla jag runt och  slår i  huvudet gjorde sjukt ont .. Men bara och  sitta upp  igen va helt smutsig i  ansiktet :O hahah , Men annars gick  det bra hon  va lite het på  vissa grejer och  helt underbar  vissa hinder :) men  aja första avramligen efter  jag  bröt foten så känns bra att  ha gjort  det nu,  även första gången jag  ramla av stina!:)

Kommentarer
Postat av: nellie

Ni var jättefina! :)

2011-04-16 @ 08:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0