♥ Dag 1 – Presentation av mig själv

♥ Dag 1 – Presentation av mig själv 

tänkte berätta nu lite om  mig och  sånt.  Jag  heter emma som  ni vet  och  är 13  år alltså  98:a   tyvär tror många inte att  jag  är 98  för är ofta  med lite äldra så  dom  tror jag är 97  men det är inte sant:D. Jag   bor i  kungälv som  ligger lite utanför göteborg i  ett  hus med min mamma pappa och lillebror. När jag  inte är i  skolan  brukar jag  spela fotboll   som  jag  gjort  i  6 år tror jag  det är nu , eller rida som jag har gjort i 9 år nu, i  ridningen tycker jag om  att  hoppa ,  så  rider i en hoppgrupp som  heter  hopp  3:a  :)
och är såklart  mycket med mina kompisar.  Men när jag inte gör något av detta ÄLSKAR jag att  ta kort  tycker man  blir så  sjukt glad  av det!   fick  min  system  kamera när jag fyllde år i  februari som jag nästan  har med mig överallt! tycker det är jätte skoj  att  ta kort  på  andra som man  fixar till och  sen ta kort ! 
men  tror det är det ni behöver veta nu ,  ni kommer ju  få veta jätte mycket mer ,  t.ex min önskelista ,  min bätavänn  och mycket mer!
 
så  såg jag  ut för många årsen

och nu så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0