♥ Dag 3 – En vanligt vecka.

♥ Dag 3 – En vanligt vecka.

 En helt vanlig vecka  för mig går till  att  jag går upp  klockan  halv 7  varje dag när det är skola.
 Men på  måndagar går jag  till  skolan  slutar klockan 3  så  går jag  hem  och PLUGGAR  sen  inget mer
tisdagar går jag till  skolan  slutar  kvart  över 2  så följer alltid Agnes med mig för hon  har ingen buss på  tisdagar så då  får hon  följa med mig hem  ,  och  vi brukar hitta på något men  också  plugga sen tränar vi på  kvällen. Onsdagar  går till  skolan  slutar  klockan halv 2  brukar ofta vara med kompisar då , och  hitta på något skoj  för har ingen träning eller läxa då! Torsdagar skolan  först  slutar 3  snabbt hem  fixa mat  och  sen byta om och  dra på  träning,  Fredagar  skolan  slutar  tjugo över 1  och då  brukar jag  vara med kompisar eller bara gå hem  och  tänka HELG! Lördagar sover jag  så länge jag vill ! och  sen halv 4  har jag stallet ,  så  är hemma vid 6  och då  blir det äta  tv sen sova. Söndagar  är det  läxa på morgonen  sen    antingen  match , läxor , kompisar eller stan  beror jätte mycket på   men gör ju  inte allt hoppas ni  förstår det  !  Varje dag ska ju  jag också  sitta vid datan lite för att  kunna blogga  :D men  så ser min vanliga vecka ut ungefär ,  är ju inte samma varje vecka men OFTA så här:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0