♥ Dag....

♥ Dag 8 - Det här får mig att gråta. 
 jag  har väldigt  lätt att  börja gråta vet inte riktigt varför:( ..
men det som jag  gråter mest av är nog  när jag tänker på  personer jag  förlorat men  älskar ..
eller om mina kompisar gråter ,  gråter jag  jätte lätt! 
om  jag ligger i  sängen och  lyssnar på  en sjukt fin  låt gråter  jag  direkt ,

♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.


 på  lördagen  är det nog sova länge sen åka in till  stan eller något och  kolla ,  Sen till  stallet en hopplektion  ute i  paddocken en varm dag ! sen åka hem  och  bara vara med  familjen ! På  söndagen  är det nog spela match   vid 12  sen bara vara med kompisar och  hitta på  något skoj! Och  sen sova (a) 


♥ Dag 10 – Det här får mig att skratta.
 finns jätte många saker ,  men  en speciel  grej  är  mina kompisar! Det är ni som gör mitt liv bäst!

♥ Dag 11 – Någon jag kan prata med om allt.


min mamma(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0