dagen

heeej !   förlåt för jag inte blogga imorse!  gick  upp  klockan 7 för skulle inte sminka mig men va tvungen  och  göra andra saker så hann  inte :(  men  bloggar nu:)  skolan  va hur seg  som  helst  idag slöjd lektionen  hållde på  i  evighet  ! idrotten gick  fort  men inget annat:(  är nog för jag vill  ha helg och  då  blir inget bra ?
Men idag ska jag  fixa lite grejer för hanna abara agnes och  fanny kommer hitt ikväll  vi ska typ käka kolla film och bara prata lite mysigt  faktiskt ! kommer såklart  bilder !
ÅH fast  en grej gjorde helt klart  min dag  bra! VI  fick  vårcups tiderna idag när vi ska träna och sånt!  ska träna måndag onsdag  och tränar ju  i kff tisdag torsdag  så  blir fotboll  riktigt  mycket ! men  helt klart värt det ÄLSKAR vårcupen  helt klart  och  är sista året iår så måste se till  och  vinna!
men nu  ska jag  koka pasta så  vi hörs sen;*

så  såg vi ut för några årsen


och  så förra året !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0