dåligt bloggande idag ..

heeej och  förlåt för jag  inte bloggat :(  Men imorse väkte mamma mig vid halv 10 ,  vi åkte in  till  stan och  shoppa lite grejer s j u k t  nöjd med ALLt, lägger in bild på  det jag  köpte!  va hemma vid 1  träffa pernillaSötnos vid oasen ,  så  gick  vi hem till  mig ;) satt och prata och  sånt ,  sen gick vi ut och tog kort  i  det underbara vädret kommer upp bilder snart :)  Sen smsa några och  undra om  vi kunde komma ner till  skarpe och  vi hade inget annat  att göra så mamma körde ner oss:) va där en stund hahah sjukt roligt  ;) vi spela ingen  fotboll  idag , men satt och prata och  sånt(y)  Va hemma vid kvart  i  5  och skulle träna kvart  över ! så  va tvungen att skynda mig , jag och jossan  cykla till  träningen , fick sjukt ont i  min  fot och  då  blev ingenting bra på  träningen :( ,  och  nu  sitter jag här hemma :D Hoppas ni  förstår att jag  inte har kunnat blogga:(
Men nu  ska jag lägga in  bilder från dagen  ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0