förlåt förlåt förlåt..

heeej alla sötnosar!
har inte hunnit blogga idag som ni  sätt:( Men ska berätta varför nu..
sluta skolan vid 3,  gick hem med agnes för hon  hade ingen buss mamma va sjuk idag så hon  gjorde mat till  oss, Så åkte Agnes hem vid halv 4  då kom  hanna och  abrar  vi tog cyklarna till  fanny där vi hämnta henne sen cykla ner till  mcdonals  åt glass sen cykla vi hem. Jag börja göra min  svenska läxa fast blev inte klar och har den till imorgon ! gäller att  gå upp lite tidigare-.- .. Sen hade jag träning halv 7  skulle ja va oss ida vid kvart  över 6, gick till  träningen,  Gick bra, fast börjar få sjukt ont i min knöll som jag bröt inte alls bra :O Va hemma vid 9  duscha och åt och nu  ligger jag här i min  säng och ska snart sova :)  Hoppas ni förstår nu :(
Men lovar att blogga imorgon kommer säkert en outfit också:)
puss;*

hoppas det gick bra att jag tog den emma? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0