FÖRLÅT!

heeej !
förlåt  att  jag  inte bloggat  idag :(  men  har inte hunnit ! imorse hann  jag  inte för skulle gå  till  skolan  och  måste gå  lite lite tidigare, Sen va jag ju  i skolan  sen vid tjugo  över 2  hämnta mamma mig från  skolan  vi åkte till  sjukthuset och  kolla min  tumme ,  fick  en ny  grej  jag  ska ta på  den:) Efter det  åkte vi till  mammas jobb där jag  va en liten stund sen åkte jag med mammas arbets kamrat  hem  jätte snällt av henne att  köra hem mig!  va hemma vid kvart  i 5  va bara och  skynda sig allt va jag  hade för skulle gå till  träningen klockan  5  :O
Va och  träna va inte så  taggad idag sjukt trött sen va det  sjukt jobbig träning !!!!!!!! så hoppas ni  förstår :(   Imorgon  ska vi även ha talangjakten i  skolan ! berättar senare va det är:)
 men aja  ..Kom  nyss ur från duschen så  ska snart  upp  och  käka :) 
Imorgon  ska jag  blogga LOVAR !
men  aja så här såg jag  ut idag ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0