gooodmorgon:)

heejj  :) eller godmorgon(a)  vakna vid halv 10  , gick  och  sa hej  till  min familj heheh;)  och sen ner igen  till  datan. Snart  ska jag upp och äta frukost  sen ska jag  ju spela första seriematchen iår ! är så  sjukt taggat så det inte är sant :O  Men  matchen börjar 1 , Sen efter  matchen är det bara och ta på  sig ridkläder och åka snabbt till  stallet:D gud va jag  längtar ,  va så sjukt längesedan  jag  red så blir nog skoj :) Men nu  måste jag gå upp  och äta så jag inte får håll   , men  skriver mera sen;)
puss;*

gammal  bild:) på älsklings laget

jag  och nelson (L)


Kommentarer
Postat av: Lisa

ÄLSKA NELSON<3<3<3<3<3

2011-04-09 @ 15:06:37
URL: http://haastsmurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0