hemma från kungälv

heeej:)
nu  är jag  hemma !  Först åkte jag  och  mamma till  bäckebol,  Köpte en as fin sak där blev  kär direkt i den:O
hitta även  en skit cool  stol där  som  jag  ska byta ut mot min  lilla mysstol  jag  har just nu,  men vi ska åka och  kolla mera på  den någon  dag på  lovet! :)  Sen åkte vi till  kungälv där vi träffa pappa för han skulle köpa en  jacka och undra va mamma tyckte om  den:) Jag köpte även  en jacka:D jag  som  aldrig hittar  en jacka som jag  gillar men  gillar verkligen denna:)
men ni  får se bild sen på det jag köpte :) Ska ta kort  på  grejerna nu  så  lägger in  dom  snart :)
puss;*

Denna stolen  menar jag  att  vi ska ta  bort och  sätta in  en ny:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0