hemma!

heeej nu  är jag  äntligen hemma :D  
  inläggen  jag   ska börjar skriva om   är matchen  , sen kommer det bilder och  hur det gick på  ridningen ,   och  om  jag  hinner bilder från  igår :) Men hoppas ni  förstår att  jag  inte har kunnat blogga så mycket :(
Men  aja ,  matchen  gick  skit bra tyckte jag  vi mötte kållered ,  Vi  va väldigt  jämna med dom    ,  men  tyvär räkte inte det när det var 4 min  kvar  får en tjej  bollen  och  gör mål ..  åh  va sur jag  va ! Men  vi fick inte in bollen  idag det va problemet,  backlinjen  va  super tyckte jag   !:D   Men  aja   hoppas det går bättre nästa match :) men  nu  vet ni  hur det gick  ;) så  ska slänga in lite bilder och  text  nu om  ridningen!
puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0