hoppning!

idag på  ridningen  hade vi hoppninge ute i  paddocken på  lilla söta Stina !
Det gick  sjukt bra hon  va lite pigg och trippa väldigt  för det blåste ju  lite :) Men vi hoppa en liten  bana ,   
för om  några veckor ska vi ha ett  prov i  hopping där man  ska hoppa en bana så vi träna lite på  det :) 
Om  2  veckor ska vi även  ha ett prov i  dressyren  så måste plugga på  lite grejer !
Stina blev rädd en gång och  hoppa till  så hela min  tumme vek  sig gjorde lite ont men  ingen  fara :)
men  nu  lägger jag  in  lite bilder som   min  mammi  tog första gången  hon  tog kort med min  kamera men  några blev okej  faktiskt:)

hahha söt bild



nu  kommer bilder på  matilda


blev bara dom  på  henne:(

den på oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0