solat !

heeej tänker inte blogga nu  för ska ut och  sola igen ! jag och  cajsa  har legat på  altan från klockan 11  eller a jag har det cajsa kom  vid 12;) Men nu  har vi precis käkat glass  och  tänkte att  jag  skulle barar göra ett  litet inlägg,  så ni  inte tror jag är död?  men  hur många sitter vid datan när det är sånt här väder:O vi  har typ 30  grader     på  altanen :O  men  förut fick jag min  påskpresent  lägger senare vad det var..  sjukt nöjd! 
men  vi hörs sen;'*  

inget smink  och  super fint hår hahha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså när du skriver saker med p så kommer de upp gubbar sjukt störande !!

En tips bara :)

2011-04-23 @ 17:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0