♥ Dag 6 – Min dag i detalj.

♥ Dag 6 – Min dag i detalj.


hahhaha ska försöka iaf.. 
Först vakna jag  vid halv 7 , Men somna om till  7  så  fick  skynda mig sjukt mycket !  Tog på mig  kläder sminka mig och  sånt ,  vid tjugo i 8  fråga mamma om hon skulle köra mig  , så hon  körde mig till  fotbollsplan  där jag  träffa hanna så  gick  vi till  skolan ,  skolan va as bra hade inte engelska läxförhör (min lärare är bäst!) så vi  pratar mycket om  talangjakten  vi ska ha på  fredag :D  Sen vid tjugo i 1  gick vi till  munkegärde hade spanska sluta halv 2  och då gick  jag hem  :) just  nu sitter jag  här och  skriver (hahha)  när våran städerska åkt ska jag  gå  upp och baka åt min mammi  hon  ville det(y)  sen blir det vårcupsträning:D
hoppas ni vet nu;)
hahha

mamma fick  stå för bilden(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0