ÄLLLLLLLLGGG !!!?

Kom nyss in  har varit ute och gått med mamma :)  Vi gick bara en liten sväng men så  ska man typ på igenom två skogar som ligger på varje sida så sa jag till mamma att jag inte ville gå där nu när det är mörkk o sånt (a)
Men mamma bara men då övervinner du din räddsla...  Så vi gick där precis när vi ska svänga in  hör vi hur det låter sjukt mycket i en stor buske brevid oss, och både jag och mamma fatta ju att det var en älg hahahhaha, så vi typ  sprang åt andra  hållet lite små  roligt så  blev mycket skratt den promenaden :)
Och som jag skrivit tidigare är jag ju LIVRÄDD för älgar :D
Men aja nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag men bloggar imorgon :*

shit va läskiga ! tur att jag inte såg den :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0