kommer inte orka

heeej ! :)  tänkte bara berätta om att imorgon ska jag åka och kolla när filip spelar cup klockan 8 ! kan ni fatta !:(
Kommer inte orka men vill för några jag känner spelar också den cupen :)  Sedan på eftermiddagen åker jag  till  min  farmor och  farfars sommarställe där jag  stannar till tisdag ! Såklart står inte bloggen still dom  här dagarna har fixat en massa intressanta inlägg som ni kommer gilla hoppas jag ! Har  hållt på med det hela dagen :)  Så sluta inte kollla och kommentera dom  här dagarna för när jag kommer hem har jag en liten överraskning till er hoppas ni gillar den ! ;) Men nu ska jag fixa en header till en super söt tjej :)  så vi hörs senare:*

bild från  någon  dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0