sååååå skoj!

heeej ! :D Kom nyss hem från kungälv nu,Jag behövde lite maskara och  sånt :) Men eftersom  jag  tänk på  att göra en  sån här makeuprådgivning väldigt länge men aldrig blivit av :) Men idag så gjorde jag det ! :D så  sjukt gullig tjej  som  gjorde det på mig!:D Fick med mig hem jätte mycket bra produkter som kommer upp senare ;)
Kom fram två i  affären och  tyckte jag  av så söt, blir så  glad av sånt att personer kommer fram och  säger så till en ! tycker inte det är roligt :D Men aja hade så sjukt kul där ! :D juste gjorde även det på Body shop.
Men tack så mycket mammi ! ♥

mamma tog några kort ute men tyvär blev ingen så bra :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har några frågor:)

När ska du vissa dina favotitkläder ?:)

får man lägga till dig på facebook?

Emma du är super söt

2011-08-31 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0