trött!

heeej !  Förlåt för det blivit dåligt med bloggande,  Men  idag har jag ju varit med Louise och cajsa vi har kollat film och bara varit skönt att ha såna dagar !  Men sedan  åkte vi och  träna gick super ! vi spela match jätte mycket, Men  aja sedan cykla jag hem  och åt & duscha. imorgon ska jag in till  stan med agnes & Louise ska kolla efter skor och lite sånt ! :) Men  jag  bloggar innan och  några tidinlägg, förlåt för jag inte riktigt bloggar men  det  är inte många dagar innan vi  börjar skolan  så vill  hinna vara mycket med mina vänner och sånt ! ;) sedan när jag börjar skolan  kommer bloggen vara somvanligt igen!    Det är så mycket nu så a..
Men nu ska jag sova har grymt ont i huvudet och ska upp tidigt ! :)

bild från idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0