ullared hela dagen!

heeeej ! Idag har jag  ju  varit på  ullared hela dagen  hade det super mysigt ! hitta en massa bra saker som  kommer upp  på  bloggen imorgon, det lovar jag er   ! som  kanske några har hört  va det några som  va utanför ullared med vapen och sånt,  så  det va 40  poliser där fast vi såg inga ..  vill ni läsa mer om  det  klicka in  här då http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.694842-inga-heta-tips-i-ullared
lite läskigt men  ingen fara ;) vi åkte hem vid 8  då det stängde  och va hemma vid 9.
Hade köpt två saker till min mamma och pappa så dom  fick det förut blev jätte glada, sedan satt vi bara och prata lite :)  Ni får bilder från  dagen i ett inlägg imorgon ;)
För nu ska jag  nog snart  dejta min  säng, För vi somna inte så tidigt igår hihi ;)
Men  tack för dagen Matilda älskar diiig !
Juste min  statistik ökar en massa blir så glaaad ! Älskar det !
Men så här såg jag ut idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga att de är roligare när du bloggar på blogg.se än devote! Fortsätt blogga här, då blir alla glada! :D

2011-08-10 @ 23:23:16
Postat av: Anonym

tycker också det är mycket bättre när du bloggar på blogg.se :D

2011-08-11 @ 11:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0