hemma nu-

heej ! :)
Kom nyss hem från skolan  nu :) hann  inte blogga imorse som jag  skrev,  Så a bloggar nu iaf. 
Ikväll  ska jag hämta min skoldata, sedan blir det nog träning, Har sjukt ont i halsen så  a får se hur det blir,
Ska även hämta två hundar idag som jag  sa passa under några dagar !:D
Så  men  aja Juste,   Om löshåret kommer inte använda de till skolan!  utan kommer bara ha det typ  på  speciela grejor,  ja vet ju att det sliter på  håret alltså kommer jag ju  inte använda det super mycket :) 
Så kommer inte bli en fjortis bara för jag  har löshår för det kommer inte användas så mycket ? ¨
saknar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiiin du är emma !:)

2011-08-25 @ 15:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0