lite om miig själv

tänkte berätta lite om mig själv, hur jag är som person och sånt :)
 Jag är väldigt  glad & snäll hoppas jag ! :)
Många kanske tror jag kan  vara tyken eller någonting har inte en aning om  vad ni tycker om mig ! :D
Men det är jag  absolut inte !!  Jag  är super glad hela  tiden.
Om  jag träffar nya människor kan  jag vara rätt tyst och  blyg men när jag börjar prata med någon  är jag abslout inte det :)
Jag är sjukt känslig,  någon  kanske tror jag  är den tjejen  du kan säga grejer till utan jag  ska bli ledsen men det är jag inte, tar åt mig om någon  säger något "dumt" om mig..
Men aja:)
Jag älskar att ta kontakt med nya  människor  tycker det är super skoj :D
Helst nu när jag börjat på en nyskola  ! :D
Om det är något ni  undrar om mig kommentera det här inlägget då så  lovar jag att svara på era frågor ! :D
hoppas ni fick veta mera om mig nu

bjuder


Kommentarer
Postat av: jadu

bara att du bitchblickar alla hela tiden och tror att du äger ahah..

2011-08-26 @ 21:42:20
Postat av: Anonym

Emma vi alla vet att du nog är den mest underbaraste som finns, du ger aldrig någon minn! Så skit i vad den säger !

2011-08-26 @ 22:06:45
Postat av: Emelie

Så fin emma!:D

2011-08-26 @ 22:07:42
Postat av: Louise

haha, "jadu" verkar inte känna dig särkillt bra, du är en av de underbaraste jag mött Emma! :D<3

2011-08-26 @ 22:18:49
Postat av: Louise

haha, "jadu" verkar inte känna dig särkillt bra, du är en av de underbaraste jag mött Emma! :D<3

2011-08-26 @ 22:19:11
Postat av: Anonym

emma du är en underbar människa!

2011-08-26 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0