byter blogg..

Nu  är det  såhär att  jag  har gjort en ny blogg.   va först inne på att byta till nattstad men kände att det inte va min grej,  så  gjorde en ny här på blogg.se.
Jag bytte blogg för att  några tycker mitt namn kan bli jobbigt när det är så  många A,  så  nu har jag bara 2 S på strand eftersom bara emmastrand.blogg.se va upptaget..  hoppas det blir lättare ! skulle även vara super om ni kunde sprida den lite,  men det väljer ni själva ! men skulle bli super glad.
Kommer även vara mycket bilder i den nya bloggen, och så kommer jag blogga mycket mer för det blir en  nystart ! :)
Hoppas ni följer min "nya" blogg för den kommer vara precis som den här bara ett  annat namn !
Så  det här blir mitt sista inlägg så ses vi hääär ! --> http://emmasstrand.blogg.se/ !
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT  KOMMA TILL BLOGGEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0