Dag 2: En nytagen bild på dig + 10 fakta.

2.En nytagen bild på dig + 10 fakta.

1. jag har svårt att säga till en kille att jag gillar han- tycker killarna ska ta "första" steget..
2. ingen vet allt om mig - då menar jag INGEN inte änns mina bästavänner..
3. Jag vill färga mitt hår lite mörkare -  alltså mörkbrunt.

4. Jag funderat på  en sak, gjort det i ett halv år nu och tror jag  bestämmt mig..-  handlar om min framtid..
5.  jag saknar ett år, va det bästa året någonsin - då  jag hade sveriges underbaraste kompis ! tjejen som verkligen betydde allt !!!
6. jag har svårt att  ta kontakt med nya människor - för att  jag  är osäker
7. jag älskar att blogga ! -

8. jag är beroende av musik- lyssnar hela tiden !
9. jag älskar kläder ! -

10. jag ska börja ta mera kort - har haft en paus i det för jag inte haft någon insipration men nu har jag de!


Kommentarer
Postat av: anonym

hur tar du såna där bilder för dom är coola!;)

2011-12-13 @ 21:21:42
Postat av: Anna

Hej! jag var inne på sidan du tar dina bilder och kollade men hittade inte den fina effekt som du har på kortet här ovanför.

Föresten din blogg är jätte fin. :D

2011-12-14 @ 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0