förlåt

heej ! Förlåt för  jag inte bloggat, mend det har faktiskt varit jul :) igår fira jag  jul med släkten på mammas sida riktigt mysigt och blev super nöjd med mina julklappar, vi bada och körde en grym lek ! riktigt mysigt när vi är en sån  liten släkt  !  (Bild på vad jag fått under dagarna  kommer imorgon eller något )
Idag gick jag upp tidigt,  skulle till vanity och rida henne, Agnes va också i stallet så hon tog en annan häst (nelly)
så  red vi en sväng,  har aldrig skrattat så mycket, ramla av i  leran och massa mer !
Vanity  va döö pigg men ändå  underbar ! älskar den ponnyn !!!
När vi varit i  stallet åkte vi till farmor & farfar och fira jul med dom  mysigt !  är jätte nöjd med julklapparna i  år är saker man  verkligen behöver och sånt !
Så kom nyss hem, ska nog sova tidigt idag är sjukt trött..  Imorgon ska jag  nog in till stan med mamma får se hur det blir, beror på väder om det är bra väder ska vi åka på bandy ! :D  Men ska fixa några inlägg nu så vi hörs sen :*
bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0