förskyld..

Goodmorgon !  Nu  har jag  precis käkat frukost,  snackat med mamma & pappa om julklapppar och  sånt !
Idag blir det  nog att  ta det lungt för är så förskyld så  det är sjukt har ingen röst och sånt.. Sedan  blir det att fixa en massa till  imorgon ! Vid halv 3 drar jag till KRS på lektion direkt efter det kör mamma mig till Elin där jag sover inatt eftersom jag ska ha med samba tidigt imorgon till krs på tomtehoppning, och då  blir det bara jobbigt för mamma och pappa att köra mig till samba sedan åka igen för att  hämta transporten  och sedan komma igen till Elin och hämta mig och  Samba :)
Ska ju även rida samba idag blir nog när jag  kommer till Elin i eftermiddag, Men vi hörs senare :*
bild från förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0