min dag

förlåt.. har inte bloggat idag men  min  dag har varit både bra och dålig..  Skolan  va okej , Cajsa ska ju börja på  våran skola så  hon va med idag och sånt.. sedan på  No lektionen så  gick min  data sönder, Hela skärmen  allt blev dubbelt och blev som  en  vithinna på allt,  Så fick lämna in  min data så  har ingen nu.. Får hoppas mamma hade en  på sitt jobb som  jag kan låna, tur att jag har en annan data hemma !
Efterskolan  drog jag,Cajsa,Agnes och Filip ner till kungälv för jag och Filip skulle klippa oss,  blev rätt nöjd,  va rätt slitet så  rätt kort men  bild kommer imorgon,  Sedan  snacka jag  även med min  frisör om  jag  ska göra en  grej men mitt hår så ska nog göra det ! berättar inte än  vad jag ska göra utan det  blir en överaskning !! :D
Efter det gick vi och käka sedan kom mamma så  åkte vi till min  mormor och morfar och  baka tunnbröd !
Vi va as duktiga,kommer bilder från det ! :)  Men nu ska jag  gå upp och duscha,   tack för dagen tjejer älskar er !♥
Men bloggar snart igen :*
gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0