min dag

heej :) förlåt för jag inte boggat så mycket men  först va jag ju i skolan som va rätt goo, Sedan följde Agnes & Ebba med mig hem en stund sedan kom  va mamma hemma idag tidigare för filip ska på  cup över helgen så hon skulle hjälpa han och packa det sista och  sånt, Men aja..  Agnes skulle till skåne idag och  hälsa på  sin släkt över helgen så  därför ska vi passa hennes hundar över helgen ,  Så när vi hämta hundarna så lämna vi Agnes och sånt, Sedan cykla jag och  Ebba ner till  kungälv och köpte godis och sånt sjukt konstigt att  cykla 2 december :o. Hon åkte hem förut för hon skulle till  sin pappa så nu  sitter jag här helt själv med en av hundarna och  har kollat film och  sånt. Men måste ut med dom  nu,  berättar senare också varför jag va nära på att dö..
hörs sen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0