tomtehoppning 2011

Ska berätta lite om dagen nu. Först gick vi ut och fixa i stallet och fixa samba. Sedan vid kvart i 10 så kom mamma & pappa med transporten lasta Sampa och viddare till KRS, Vi lasta av henne och gick lite med henne hon va super lugn ! sedan va när vi gått lite och fixat henne så hoppa jag upp och red lite i paddocken, vi fick bara skritta eftersom det va så halt i den. Sedan gick man in 4 st och red fram i manechen så va det jag och tre till fast den ena hästen blev halt så hon fick gå ut och då va det bara jag kvar plus 2 storhästar, hahah pappa skoja och fråga om jag hade tänkt hoppa över dom, eftersom dom va så stora. Men sedan fick man hoppa fram på hinder 1 och 2, det gick la sådär men va bara och hoppa viddare ! Så börja jag hoppa och samba hosta en massa så blev sjukt orolig så min ridning blev inte alls bra jag våga inte rida på henne så mycket som vi brukar köra, brukar gå i full fart men våga inte.. men vi kom över allt tyvär rev hon ett men det gick bra ändå ! är grymt nöjd över min lilla ponny som gör ALLT för din ryttare har aldrig älskat en häst så mycket gör verkligen ont i hjärtat när jag åker ifrån henne.. Prata sedan med mamma varför hon hosta så mycket och kunde bero på att det va så kall luft och när hon fick i sig det blev det lite hosta, men hoppas det inte va något allvarligt.. Kom även fram några tjejer och sa att samba va så söt och älskar när det kom fram några ! så blev bara glad.. En tjej tyckte även att jag skulle vara med i bohuscupen för hon tyckte det såg så fint ut ! att ponnyn verkligen hade talang och jag va duktig ! Så kanske blir bohuscupen inget bestämt men aja, kände att det blev långt inlägg men aja.. Ni ska få bilder när Agnes & Elin skickat kanske kommer ikväll !
tog en bild från matildas blogg och texten tog jag  från min  andra blogg http://teamkingsland.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0