förlåt för jag inte bloggat

Heej,  Förlåt för jag inte bloggat mycket,  men  blir så  dagen  innan julafton  :)
Åkte till samba halv 11 imorse,  red till paddocken med Elin oh den nya ponnyn ( caramis)
Träna på och få  ner henne i  form  och lite sånt, sedan fråga elin  om  jag ville riad caramis och såklart jag ville de !
Blev kääär direkt ! underbar häst elin har verkligen hittat rätt, Hon gick grymt bra och sånt, pigg men  ändå hade man  kontroll  hoppas verkligen  jag får rida den någon gång mer :D
Samba gick också bra,  får rida henne mycket nu eftersom hon  inte riktigt har någon kondition :)
ska ju vara med på en hoppträning för Angelica ( min gamla tränare ) den  6 januari  L Ä N G T A R !
samba
caramis

Snart ska jag måla mina naglar,  ta fram kläder till imorgon,  och lite sånt :)  Ni får outfit imorgon hur jag ser ut :)
Kommer ju inte blogga så mycket imorgon  som  jag hoppas ni förstår, men såklart bloggar jag  lite då & då :)
Ska även kanske senare till Agnes och ha lilla julafton vi får se :)
Nu ska jag  iaf måla naglarna så vi hörs sen :*
gammal bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0