Svar på tal !-

skulle lägga upp  det här igår men orka inte så berättar nu..
har fått en massa frågor om  va som hände när jag  va nära på  att dö.
Tänkte berätta lite om det nu.
Det va för ett  antal årsedan minns inte exakt men kanske 5-6 årsedan.
Jag har ju astma som  är en sjukdom i luftvägarna som gör att man ibland får svårt att andas.  NÄr jag va mindre hade jag  ofta problemet att jag inte kunde andas, hade en stor maskin typ som  jag fick ha nästan överallt när jag va försyld -  sjuk  och sånt.  FIck ofta åka in på sjukhus och sånt.
Men en helg skulle min mamma och pappa på bröllop, Och jag skulle sova hos min mormor & morfar. Jag hade även feber och va riktigt sjuk, På  natten tror jag det va fick jag ett anfall som gjorde att  jag inte kunde andas bra, Min mormor kom och  gav mig min astma grej men det hjälpte inte så vi fick ringa efter ambulans...
När vi åkte i den åkte vi först till kungälv men dom kunde inte ta imot mig så vi fick åka till östra men dom kunde inte heller,  det blev ju bara svårare och svårare för mig att andas.. Tillslut kom vi in på en av sjukhusen minns inte vilket av östra eller kungälv, Fick all den hjälpten jag behövde så det gick bra som tur va !  Efter det har jag tänkt va skulle hänt om inte mormor hitta mig skulle kanske inte överlevt utan varit död ! många tankar som  flyger i  huvudet när man  tänker på det.
Men idag har jag det mycket bättre med min astma om jag är sjuk måste jag bara ta min astma medecin men det är en lite grej  jag  använder nu.
sän här och  en anna sån  använder jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0