cha cha cha:D

heeej alla sötnosar;)
skolan va jätte skön idag helt okej lektioner och allt sånt !
på  rasten skulle Ebba gå upp  för en backe  som  det var jätte mycket is på :O  så ramla hon  sjukt roligt  :)
sen va vi på munkegärde också och  fick reda på  lite om  hur det går till  när man  börjar där sen fick vi reda på  att provet är flyttat till  nästa torsdag:O skönt faktiskt!  Och nästa år när vi  börjar i 7:an ska vi få en egen  data av skolan eller va man säger sjukt gööt:D
men aja nu  ska ja äta  sen lägger jag  upp det   som jag hade  på  mig idag :D

gammal  bild på  mig och ebba:D


Kommentarer
Postat av: Ebba ;)

Emma!!! Gumman fy fan vad jag ser ut ;o <3333333333333

2011-02-23 @ 14:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0