förlåt

heej:D
blev ju inte så mycket inlägg idag :(
vid 1  gick jag  emma charlotte och  agnes ner till kungälv och  tog en fika bytte mina byxor och  bara gick  runt :Dsen åkte vi hem och  agnes åkte hem :) så  jag  emma och  charlotte fixa lite eftersom  min farmor och farfar och mormor och morfar och minsta kusiner skulle komma:D
så just  nu  är dom  här fick 2  grejer !..
men vet ju  tyvär inte hur man lägger in
bilder från systemen  till datan  så  inga bilder :(
men aja nu  ska jag  gå och va lite social med folket:D
puss;*

tack  mormor och  morfar!

tack farmor och  farfar!


Kommentarer
Postat av: agnes

vart är den fina tröjan köpt ifrån?:)

2011-02-18 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0