skriver om kommentaren

heej är hemma nu från skolan sitter just  nu  med ebba och  vi ska la göra något skoj sen(y)
juste fick  ju  en rätt lång kommentar igår om  att jag ska sluta blogga ,  och  att  jag inte är mig själv har tre saker och  berätta
1. JAG  KOMMER INTE SLUTA BLOGGA,  NI  SOM INTE GILLAR DET JAG SKRIVER FÅR  SLUTA TITTA SÅ ÄR DET BARA;)

2. Denna tjej som  kommenterat  vet inte änns vem jag  är,så hon kan  inte klaga på  mig.. 

3.Och  jag  är mig själv till 100  procent i bloggen ,  dom flesta bilderna jag  tar med min  webb och ibland kameran är  ofta oseriösa med mina  poser  hahahhaha tycker det är lite skoj  att  du  tror jag är seriös, ja  är mig själv som  jag  sa ;)

aja nu  vet  ni det så inget kommer hända   med bloggen så ni  vet:D
 och  kommer ALLTID VARA MIG SJÄLV HÄR!
och  jag hoppas dom flesta gillar de ;)
men jag  skriver något mer senare ;*

blev en bild på  mitt öga..


Kommentarer
Postat av: Derya ;)

Emma din blogg är sjukt fin ! du härmar inte marie så du bara vet:)<3

2011-02-25 @ 16:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0