svar om barnhemmet





svar: Barnhemmet ,  asså  det är ju  en skräCkfilm  eller va man säger , men  själv tycker jag  den  är bra , så klart den har typ vissa grejer där man bara vill  skrika och  sätta en kudde framför huvudet!Men den är ju  från 20 år, men jag tycker själv det är överdrivet man  skulle satt  16  kanske om  det  fanns hehhe;)  men har man  inte sätt den tycker jag att  man ska se den! men se den inte själv:O  ta hem några kompisar och kolla !:D  jag har sätt den två  gånger och  första gången kunde jag  knabbt sova  men va nog för jag  sov ensam då:)

NI FÅR GÄRNA FRÅGA MER FRÅGOR OM  ALLT NÄR NI VILL  TYCKER DET ÄR JÄTTE ROLIGT


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan! :)



Frågade du dina föräldrar innan du startade en blogg? :)

2011-02-18 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0