svar på frågestunden!

1.  Hur tänkte du när du "slängde" dig av Loui?
svar: Det  ja tänkte på var  nog  att ja inte ville bryta nacken  eller ryggen, för va nog rädd att han skulle boka och  jag  skulle åka in  i  väggen,  för vi va ju  väldigt  nära väggen  när ja hoppa av, hoppas du fick  svaret:)


   2. Den bilden när du ska till stallet... vad är det för märke på dom byxorna. För dom är sjuuukt snygga ! ;O <3
svar: Mountain horse heter märket,  tycker själv att  dom  är sjukt snygga! men dom  finns och  köpa på  tre hästar också:)

3.hur många besökare har du om dagen ?
svar: jag  har runt 60-70 men beror på  också har ju inte haft blogg så länge 
 
4. Du alltid asfina kläder på dig! Vad är ditt favoritmärke?
<33 kramisar
svar:  på  kläder har jag inte riktigt något favoritmärke ,  beror jätte mycker på  vad det är för kläder , på blusar t.ex.  tycker jag om  odd molly  , jeans är det nog g-star för dom är så  sjukt sköna.  men köper det ja tycker är snyggt!

5.varför är du så fin?...men inte jag!!!:O
svar: madde du  är visst fin!

6.har du fått din mens än?
kanske lite personlig fråga men jaja ;)
vilka affärer brukar du handla på?
vilken skola går du i?
vad använder du för smink?
har du äkta uggs?
har du myr slokar under din säng? ;33 haha

kram<3
svar.  jag har fått den ja 
jag brukar handla i lite olika afärer  men där jag  handlar mest är nog t.ex gina, hm, MQ , high5  sen är det jätte olika
Jag  går på  kullenskolan :)
hehhe aa jag  har äkta uggs(:
HAHAHHA ne det tror ja inte ;)

7.skitfinblogg :)<3
ungefär hur många gånger i månaden shoppar du o vart shoppar du helst??
svar: aww tack så jätte mycket :)
ja shoppar alltid något varje vecka ibland inte så mycket och  ibland mycket så beror på ;)
svaret har jag skrivit längre upp:)

8.Varför börja du blogga ?
Och kan inte du göra en film i ditt hus :)?
Läser din blogg varje dag !
Kram
svar:  jag  börja nog blogga för och  ha någon stans och  skriva va ja gör på  dagarna om  smink  kläder och  allt ! och  då blev det en blogg ,  sen har ja läst  så mycket bloggar och  har alltid tänkt varför har inte jag  en ? :) ja , det kan  ja säkert  göra :)
aww vad gulligt  blir jätte glad och höra de !

   9.Men vet ej vad jag ska fråga vet ju redan allt om dig=) Men jag kan ju fråga skulle du kunna köpa klädder på maxi?:P<3
svar: hahha agnes så söt:)
jag  har faktiskt gjort det en gång och det var  ett  vitlinne , men jag  skulle nog inte åka ditt och  köpa kläder :)

10.är du kär nu?
hur lång är du och hur mkt väger du?
vad gillar du för musik? favorit artist/band?
svar: gud va svår fråga men ne jag  är nog inte riktigt kär tror ja inte ...
Jag är 154  och  väger 42 ;$
Jag gillar jätte blandat när jag är på  depp humör är det jätte mycker låtar som  gör så  man  nästan börjar gråta, och när jag  är på  bra humör är det såna låtar som  hör så man vill  bara springa runt och skrika och  sjunga! 
ja har ingen riktig favorit artist  eller band tyvär:(

11. hej emma :d hihi, as fin blogg har du bruden!
men a, ska ställa massa frågor nudå ;)
du har ju verkligen perfeeekt hy!:o så va är d för sminkborttagning & ansiktskräm använder du?:)
vart köpte du din röda tröja med den amerikanska flaggan på eller va d är?(a) säg inte utomlands för då dödar jag dig ;o
hm, vilka klädaffärer handlar du helst på?:) & va köper du oftast då?
å sista här nudå.. HUR FAN KAN DU VARA SÅ SÖÖÖT :OOOO
puss :D ihii (LLL)
svar:
 
1. Den använder jag  för och  ta bort min foundation och det köpte jag  på  ullared och märket är lumene vet inte va den heter(a)
2.  Det är en dagkräm jag tar  när jag  vaknat   och den  heter time resisting
3.  det är en nattkräm som ja brukar ta innan jag  går och  lägger mig och den heter lumene är märket  vet inte va den heter:)

Den röda tröjan  med flaggan  köte min kära mamma till  mig så vet inte;o  men kan ta reda på  det om du vill:)

frågan om  kläderna och det finns ju  svar på  det på  en fråga lite längre upp :)
aww julia det  är du  som  är sööööt! <3
puss;*

                              12.Hej,Vilket år och månad fick du mens?
                                              Jag vet att du har de.. <3
                                                          
svar. HAHAHAHHA gullig fråga om du vet så mycket om det kan du komma själv och fråga mig  men har nog haft den i 2 år ;)  


                                                   tack  så  mycket för alla frågor hoppas ni är nöjda med svaren! ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0