tänkte berätta om foten:(



tänkte berätta om vad som  har hänt med min  fot:(
 som  ni  vet så rider ju  jag  och  har gjort  det  i  säkert 9  år nu,  och  har ALDRIG skadat  mig riktigt illa så klart  man har åkt av många gånger men inte nått farligt,
men  den 29 maj 2010 hade vi hoppträning och  fick  kung louie,  veckan innan hade vi  haft små  hinder med samma häst  och  det  gick  SUPER då.  veckan  efter hände de ,   vi  börja små  hoppa och skulle hoppa ett  stuts på  långsidan  som inte alls va högt! man  skulle göra det 3  gånger första gången hoppa han allt och  va jätte bra andra gången springer han  ur stutsen ,  så  skulle ta det  igen  han gör samma sak och  springer mot väggen  där det står mycket folk , så han börjar hoppa åt sidorna typ och  springer så  tänkte  men jag hoppar av han så ja inte åker in i väggen men  det  hann ja inte :( utan ramla av och  står på  foten men då vrider sig hela den så  bara ramlar ner och   skriker , mamma kommer ner och  Angelica min ridlärare tar  av mig min sko och  då  ser man hur det  bara sticker ut ett  ben ja hann inte fatta nått innan ja satt  i  bilen på  väg in  till  akuten ,  efter en stund fick vi röntga foten  där man ser att hela min  fot på  knöllen är av på innersidan och  den andra är bara bruten tror ja det var ,  så det  skulle bli  operation   så  skulle få in  två skruvar i foten ,  så  ja operara mig och  fick ha kryckor och  gips  i 4  veckor , och det var i  början av sommarlovet och  allt :(
så  nu  det sista har ja haft mycket problem med  foten ,  så  vi fick åka in till  sjukhuset och  då  ser man  att  mina skruvar börjar åka ut :(  så skulle ta ut dom  den 20  december . och nu  har den blivit mycket bättre och de är väldigt  skönt!
Men om  ja tränar för hård kan ja få ont :(

så är historan om  min lilla fot:(

så såg den ut



bild från innan allt hände

så ser skruvarna ut
hahha mobba inte sitter  i  stallkläder


vrid på  huvudet


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad hemskt, ser inte alls roligt ut :(

2011-02-05 @ 18:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0