TILL DEN DÄR SOPHIA

eller hur fan ditt fula namn stavas, emma har MODE och SKÖNHET så de bara vräker om de !
Du ditt fula as kan fan ta och slänga dig !!!!!!!!!!!
alla har inte sett kommentaren och dde vill dom fan inte heller, emma är nog den bästa i världen, och vadå KPIERAR hon har inte kopierat ETT SKIIIIIIIIT från någon annans bloggg, och vafan de va JAG som gjorde headern för jag tyckte de passade SÅ JÄVLA SJUKT BRA IN du kan gå och slänga dig, du har ingen blogg säkert och då vet du fan inte ens hur de är !
OM DU NU VILL VARA SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA OMOGEN OCH KOMMENTERAR EMMAS BLOGG EN GÅNG TILL SKA JAG FAN RINGA DIG FÖR MAN SITTER INTE BAKOM SKÄRMEN OCH SKRIVER SAKER OM MAN INTE MAN TA DE PÅ TELEFON ELLER IRL SÅ EN GÅNG TILL SÅ RINGER JA FAN TILL DIG
FÖR DE ÄR SÅ JÄVLA FEL, OCH JUST SÅ JÄVLA FEL FÖR ATT DE GÄLLER EMMA, INGEN AV ER KÄNNER HENNE SOM JAG !
OCH JAG TYCKER HON HAR SÅN JÄVLA FIN STIL OCH ÄR SÅ HIMLA SÖT OCH SÅ HIMLA BRA BLOGG,
JAG FÖLJER ÄVEN MARIE LIHEMS BLOGG OCH INGET SOM STÅR DÄR STÅR I EMMAS BLOGG,
EMMA HAR EGEN FANTASI OM MA SÄGER SÅ !
OCH OJJJJ "marie linhems kompis" FAN VA RÄDD JAG BLIIIIIIRR FÖR ATT DU ÄR HENNES KOMPIS !
LIKSOM HERREGUD KOM MED ETT RIKTIGT NAMN !
HON POSERAR EXAKT SOM HON VILL OCH DU HAR INGET ATT KOMMA MED,


GUUUUUD VA TÖNTIG OCH OMOGEN DU ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR !



DE ÄR EMMAS BLOGG , HENNES LIV, OCH HON SKRIVER OCH GÖR OCH SER UT EXAKT SÅ SOM HON VILL






//////////////////////

Kommentarer
Postat av: jennifeeerpettersssssooon

Den personen som skriver så om dig kan fan gå och dö!emma är as snäll&as söt person!finns inget fel med henne..;)

2011-02-25 @ 14:39:48
Postat av: Hanna Skattberg

Anmäl dig till dagens blogg!:D

2011-02-25 @ 14:50:00
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: ① ♛` ❤ » $aara $aariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ღ Mar✩cko ❤ϟ ♫ ♥ ☺ ♫✩★✔✖♞☢▲♛ϟ☀❥①▄

var inte värre än den du hatar



Don’t argue with idiots. They drag you down to their level and beat you with experience

2011-02-25 @ 15:11:01
URL: http://sarasaariioniitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0