horse show bilder :)

heej  hemma nu , va jätte kul  idag med fast både jag  och  matilda va sjukt trötta :( men  nu  ska jag snart gå upp  och  äta , men  täntke inte skriva så mycket utan ni    får titta på  bilder:D  JUSTE SÄGER en  grej ni som  inte gillar det jag skriver och  bara klagar behöver inte kolla  min blogg  såg också ip  numret är ju  samma på  alla såna kommentarer;) 
tyvär fick jag  inte med mig något hem  idag från mässan för fick  allt jag  behövde i  julklapp
men aja puss;*


från någon  hoppninig(a)






inte alls bra bild:(


tog mycket mer på  gp-ponnyn men  orka inte alla







VIP i lördags:D

ne orkar inte  lägga in mera nu:$ men aja blev några :)
lägger snart  in vad jag fick på  släktkalaset:)


Kommentarer
Postat av: emelie

heeej. Det är bara avensjuka som kommenterar sånt som dom kommenterat:P du ser jätte bra ut för att vara i din ålder ! inte många som ser ut så och är 13 år ta det posetivt! hoppas du inte lägger ner din blogg för den är JÄTTE BRA och värkar ha ett jätte bra liv märks så iallafall när du bloggar :))



2011-02-27 @ 18:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0