svar på tal!


fick en fråga om  jag  köpt något på  mässan,  som  jag skrev i  ett  annat inlägg köpte jag inget ;)  för har fått i pressent väldigt  mycket  ridgrejer  nu i slutet ..  men leta efter två  grejer på  mässan och det var  ett  kort  dressyrspö  hitta tyvär inget som  jag gilla :(  sen leta jag efter kingsland jackan !  men hitta ingen  så  ska nog kolla om  den finns någon annan stans :)
  
denna jacka:)


amanda: aww tack så jätte mycket :)  blir jätte glad att  få sånna kommentarer(:
ja det gör jag  gärna så fort jag kan :D

Ebba: hahah suger på  sånt kanske kan  göra det där jag  berättar om  mig så  har jag löst båda kommentarena  ;)



emelie:  hihi  tack så jätte mycket för kommentaren:)  har hört det rätt många gånger att  jag inte ser ut som  en  98 men  är jätte skoj  att  höra   :)  ska inte lägga ner den! tack så mycket hoppas du förtsätter och  läsa den(y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0