ansiktsmask

GOOOD MORGON :D
vakna vid 10  idag av att dom  som  är och sätter upp nytt staket hållde på och  greja  , tänkte att det   kanske  kommer en bild på  de sen sjukt snyggt tycker jag :) ,  men ja var för trött för att  gå upp  så somna om och  vakna vid 11 :) så  gick  och åt frukost  och nu  sitter ja här med en ansiktsmask sjukt skönt och den luktar jätte gott ! , sen blir de stallet igen känner jag har varit där väldigt  mycket den här  veckan ;o  men de är bara mysigt(a) ,  men har inget och skriva så  skriver med sedan :) ,  men  tänkte bli  mycket bättre på  och  lägga in  bilder på  de jag  har  på mig på  dagarna så de ska bli  ett  mål till  nästa vecka:)
men aja  blir en liten gullig bild:)

hahahaha bjuder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0