hejhejhej:D

Nu har även jag skaffat blogg, haha blev lite sugen ;)
Min blogg kommer handla om mitt liv, de jag gör på dagarna, tips&roliga inlägg.
Nu i början så kan jag inte så mycket, men de kommer jag lära mig, så bloggen kommer bara bli bättre&bättre.
Jag heter Emma Strand & är snart 13 år, jag bor utanför Göteborg med min familj.
Jag älskar fotboll&att rida, och såklart mina vänner :)
Ni får tipsa om vad ni vill läsa så att bloggen blir lite rolig, och att även ni får bestämma.
Har inget mer och säga om just mig själv,men kom gärna med frågor om ni vill veta någonting.
puss


Kommentarer
Postat av: josse

Guuuud va fin blogg, undra vem som har hjälpt dig med den ;)

2011-01-10 @ 14:50:31
URL: http://josefineefoughman.blogg.se/
Postat av: abrar

Håller med jossan , fin blogg :) förtsätt så Emma (L)

2011-01-10 @ 20:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0