kalles kaviar cup 2011

Cupen va sjukt rolig!  Vi  sov  på  en skola med bara en massa killar vi va det enda tjej lag som  sov i  den skolan men det va sjukt roligt ! 
Första matchen förlora vi  och andra med. sedan skulle vi spela  på  en  annan  plan som va jätte fin !  Och där vinner vi med 2-0 !  Dock fick jag gult kort  för jag hade örhängen , lite konstig domare men  aja. Sedan va det ett  lag som  inte kom  så  vi vann ju den matchen  också,  Men vi gick iaf till  a  slutspel ,  Där vi spela mot ett  super bra lag blev tyvär 4-2  till  dom  så vi åkte ut där.  Men  vi va grymma den här cupen !  Dom  som  vi spela mott i sista matchen gick till  final så vi ska vara nöjda. sista dagen så åkte jag  matilda, ida och annas familj  till  en camping där även charlotte och hennes familj va. och vi hade ett super fint hus. så vi bada och åkte lite båt där sedan trog vi viddare till  en   någon  hamn där vi gick i lite affärer fick med mig lite saker som  det kommer upp bild på  imorgon !  Men  platsen vi kom på i cupen va 5:a av 18 st ! :D 
Va någon av er där, hur gick det för er ? :)




bästa laget!


Kommentarer
Postat av: hejj

hej ditt lag är verkligen bra! :D

jag har dock inte varit med i cupen men vet att ytterby kom 2:a :D

jo jag har en fråga gjorde du några mål ?

(hejar på DIG)

ps.fin blogg ds.

2011-07-05 @ 20:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0