sjukt sugen

är sjukt nära nu orkar inte mera!
Tror jag byter till  devote om ett  tag. Börjar tröttna på blogg.se det är alltid något fel och sånt blir så trött.
Sedan om jag har devote kommer jag  kunna blogga från mobilen med bilder alltså kommer nog bloggen bli  mer intressant. Man kan även lägga ut mera bilder samtidigt så kommer ju bli mer bilder i bloggen :D
känns som det blir bäst  ? Jag kan även svara på  alla era kommentarer för det kan man göra i devote.se
!  har pratat med några som  har det och dom säger det är jätte bra  ! så tror jag kommer göra det :D Men om jag gör det hoppas jag att ni hänger med och följer min blogg där istället :D

skulle vara lite kul  och  veta va ni tycker ?
 Om ni inte tycker det skriv gärna varför också :) Men inget bestämmt än ska fundera !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska byta till Devote :D För då kan du ju ladda upp mer bilder och så! Det är ju ändå samma emma som skriver så den blir ju lika intressant/rolig som denna bloggen :) Så det tycker jag absolut du ska göra!!

2011-07-06 @ 12:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0