svar från frågestunden!

hur många besökare om dagen brukar du ha (unika då)?
140- 150
vad är din favorit färg?
Rosa& vit
har du någon kille?
hahah det kommer ni få reda på  senare  ;)
vad är din favorit mat?
Tacos
hur lång är du?
154 cm
har du någon/några bästisar, isf vem/vilka?
Har många bra kompisar, men min bästis är nog matilda
btw. du är sjukt söt emma :D <3
tack ! :D

hur gammal är du?
13 år
gillar du kisses blogg :)?
nja vet inte ;)
älskar din blogg!
aww tack!

Hur många unika läsare och visningar får du per dag? 
140-150

va heter dina senaste killar :D
ps. älskar din blogg
  Linus ,oliver   och nu min  senaste va Felix

Vem är du kär i ? :D
hmm..
 

hur långt har du gått med en kille? tex pussat, kysst..osv
hur många seriösa förhållanden har du haft?
 Kom till mig och fråga så svarar  jag !
 3  st 
 
Hur lång är du?
154 cm
Skostorlek?
35-36
När fyller du år?
15 februari
Vilken klass ska du börja i på mkg?
7A
Har du bott i kungälv i hela ditt liv?
jaa
Vilka länder har du varit i?
italien  2 gånger, Grekland och alla våra granländer.  Sedan har jag åkt igenom en massa

                                                     Vilken är din favoritlåt just nu? :))
                                                                        vet inte ;)
  
                                                                        

                                       hört att du kan sjunga riktigt bra :D är det sant ? :D

                                                       haha ne ;) 
                                                           

vad heter killen du gillar?
vem är han & hur känner du han?hmm...  

Vad heter Kungälv skvaller blogg? :)
http://kungalvs.blogg.se/ fast den har dom  tagit bort :( 

hur många är det som läser din blogg ungefäär ? :D, alltså typ statistiken ;D
140-150

Hur börja du rida ?
Rider någon annan i din familj ?
Va rider du i för grupp?:)

Fin blogg tjejen :*
 
min  mamma gjorde nog så jag börja rida :)
ja min mamma
hopp 3
tack ! 

bor du på olsebacken? bodde där förut och tkr att jag känner igen mig på dina bilder....
aa det ligger på andra sidan av där jag  bor :)

favorit film?
favorit låt?
favorit maträtt?
favorit godis?
:D
never say never
vet inte:)
tacos
gillar mycket ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyller också år 15 februari!

2011-09-26 @ 20:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0