varit med emma hela kvällen :)

heeej :D förlåt för jag  inte bloggat men  har inte hunnit. När jag kom hem från  en jätte mysig dag hemma hos farmor och  farfar cykla jag  direkt och träffa emma vi cykla ner till kungälv för att  beställa tid oss frisören för emma :D Sedan så cykla vi runt och sånt :) När vi kom hem  kolla vi på  fotbollen  mellan  sverige -  usa just nu leder sverige :D:D  Juste tänker tyvär inte göra mera länkbyten gör dom som har kommenterat på  mitt sånt inlägg sen slutar jag  orkar inte med mera tyvär :(  Men  imorgon ska jag först gå och hämta hundarna ! :D sedan ska jag träffa Hanna, Fanny ,  Abrar och kanske agnes vet inte vad vi ska hitta på men vi hittar nog på  något :D
Men  ni får bilder imorgon  som  jag tog idag :D
har även bestämt en sak i bloggen men  det kommer upp  när allt är klart :D
men  vi hörs senare;*

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, fin blogg!:)

2011-07-07 @ 03:22:19
URL: http://ogonblickinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0