blogga inte igår

heeeej:)  Vakna vid halv 12  av att  jag kasta i väg  min  ena kudde på  min väckarklocka så den börja ringa så sur, Sen så  kollar man  ut och ser det regnar åh...  -.- Men aja va bra att  jag vakna  nu  annars skulle jag nog kunna sova rätt länge till ;) Idag ska jag ha hoppträning den va en tjej  som  inte kunde i den gruppen och då undra hon  om jag ville så varför inte? :D Fick Nelson  så blir säkert bra !  Men det är runt halv 6  eller något :) Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra ska nog fixa naglarna och sånt ;)  känner mig inte så jätte bra sjukt ont i halsen och sånt men hoppas det går över ! Men nu ska jag gå upp så vi hörs senare :)

hahah hitta en rolig bild,  Förra året när jag  hade gips hade en liten rand efter det kan man säga?;) hahhahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0