cup på onsdag

heeeej förlåt förlåt för så  dåligt bloggande idag :(  Men har så sjukt mycket att göra nu ,  Eftersom jag  drar  på  cup på  Onsdag  och är borta till söndag.  Men idag åkte jag,Matilda,Louise, Emma och Charlotte in till  stan. Fick  med mig hem ett  fint halsband och iphoneskal bild kommer senare :)  Sedan när vi skulle åka hem hoppa vi på fel buss som gick till  ytterby och inte hem till  mig .. så vi fick åka ner till  kungälvsbusstation  och byta sjukt jobbigt men  aja  kom  hem iaf :)  Nu har jag packat i typ 1  timma så sjukt jobbigt  det  med hahahha, Mycket att ha med sig när man ska vara borta några dagar :)
Men kvart  över 8  ska jag  träffa Emma och  vi ska ut och springa ,  Men jag  bloggar direkt när jag kommer hem  ska bli mycket bloggning  ikväll !  Så vi hörs senare;* ¨


 det går inte att  ladda upp nya bilder !-.-

Kommentarer
Postat av: Hanna&Sara

hej emma, nu har vi gjort en länk ! fast våran blogg är CP! så det tar lite tid innan den kommer upp :s

2011-06-27 @ 22:21:11
URL: http://hosmalison.blogg.se/
Postat av: Hanna&Sara

hej emma, nu har vi gjort en länk ! fast våran blogg är CP! så det tar lite tid innan den kommer upp :s

2011-06-27 @ 22:22:13
URL: http://hosmalison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0