dag 3 och 4

Dag 3 - Mina föräldrar
Min  mamma heter Anna-Karin och är den bästa mamman  i hela värden! som  ni vet betyder min mamma mycket för mig,  Det är hon jag  pratar om  allt och hon finns för mig alla timmar på dygnet. Hon kommer från  romelanda där hon  både på en liten bondgård. Hon hade alla djur du kan  tänka dig! Hon har haft  mycket hästar därför kanske jag  är så häst intresserad?;) Men  aja. Hon älskar att vara med familjen och hitta på  mysiga saker! Hoppas du vet att jag älskar dig mamma!



Min pappa är också den allra bästa pappan på jorden!  Han har så sjukt rolig humor så man  kan  dö vissa dagar!
Han finns även för mig hela tiden! Det kanske inte är så många som  kan prata med sin pappa men  det  kan jag  för han hjälper än  och sånt! Min pappa kommer från ytterby Han har ALLTID haft hund lyxbarn..
Min pappa älskar att greja och göra saker hela tiden!
Han gillar såklart att vara med familjen också  :)
ÄLSKAR dig med paappi!  du är bäst!
 

Dag 4 - Detta gör mig glad
Min  vänner
Min familj
mitt fotbollslag
min klass (dom flesta dagarna iaf)
nya saker!
Min släkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0