dåligt bloggande

heeeej:D Förlåt för jag inte har bloggat så mycket :(  Men igår så  hade jag  sjukt ont i  magen så  jag orka inte blggga,  Sedan vid 3  åkte jag till stallet hade mitt hopp prov på Diggido! Gick så  sjukt bra är jätte nöjd! :D  klara även mitt prov på papper elelr hur man  säger :D så  klara ALLT! Sedan efter det åkte jag  och Filip hem till mina kusiner där vi sov över hade jätte mysigt, Vi kolla även på   trassel  hahaha jätte rolig film :) Men imorse gick vi upp tidigt för jag skulle spela match klockan 10...  mathen  gick skit hände mycket mellan vårat lag och det andra,  Mycket bråk och mycket fula ord haha;) Men nu är jag hemma och ska snart  ner till någon sport affär i göteborg! Men bloggar mera sedan för nu ska jag åka ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0